De derde competitiewedstrijd was tegen Harich 1. Een nieuwe tegenstander dus geen idee wat ons te wachten stond, maar daar kwamen we snel genoeg achter.. binnen de kortste keren stonden we met 0-5 achter en kwamen we zelf eigenlijk amper aan spelen toe. Er werd veel te gehaast gespeeld en er werden onnodige fouten gemaakt waardoor we niet lekker in ons spel konden komen. verdedigend zaten we er niet goed genoeg bovenop en waar wij onze kansen niet konden benutten schoten zij ze erin alsof het warme broodjes waren. De ruststand was dan ook 2-9. Maar daarentegen begon de 2e helft een stuk beter, voordat we het wisten werd het 7-9 en van de kant klonk dan ook “wat zat er in die thee?” ineens zat de spirit er weer in en begon Harich nerveus te worden. Helaas konden we dit niet volhouden en werd de 2e helft overschaduwd door 2 blessuregevallen van onze kant. Harich was ons toch een maatje te groot en de eindstand was 11-18. Als we nu de 1e helft net zo goed hadden gespeeld als de 2e was de eindstand misschien wel heel anders geweest..
Arjen Draaisma

