Trainingen kerstvakantie 2015 sporthal Stiens:
Dinsdag 22 december is er gewoon trainen volgens het schema 2015/2016.
Dinsdag 29 december:
Het leek het bestuur leuk om op deze dinsdag een onderling tournooitje te organiseren.
Dit tournooitje is voor alle leden van M.N. en W., dus ook midwekers en trainers zijn welkom.
Het begint om 18.30 uur (de jeugd kan dus volgens schema vertrekken bij Bar de Terp).
We rekenen op al onze actieve leden, maar ben je verhinderd laat even wat van je horen.
(Je kunt afzeggen, wat erg jammer is bij: Jantsje (H).)
Ploegindeling, kleur shirt e.d. volgt t.z.t. via de mail.
D O E M E E.
DE KERSTVAKANTIE IS ER NIET ALLEEN OM TE RUSTEN EN TE ETEN MAAR OOK OM TE ZWETEN.
