Afgelopen zaterdag speelden de B’s voor de tweede maal tegen de Granaet. In Dokkum had MNenW maar weinig in te brengen, maar dat was deze wedstrijd wel anders. Het was dit maal moeilijk om een team op de been te krijgen, maar dankzij ieder zijn goede inzet stonden er 9 spelers klaar voor de wedstrijd. Zelfs waren er een aantal supporters op de tribune en de anderen onder het genot van een biertje in de kantine. In de eerste minuut van de wedstrijd scoorde Merle de 1-0. Er werd een diepe bal naar haar gegooid en Merle ronde dit af met een doorloopbal. Dit beloofde veel goeds. Daarna kwamen beide ploegen moeilijk tot scoren, maar de heren van de Granaet hebben een goed en zuiver schot, het duurde niet lang voordat ze voor kwamen te staan. De uitslag was dan uiteindelijk ook 6-1§. MNenW B1 staat op dit moment 6e in de competitie. Er staan nog een aantal wedstrijden op het programma en ook dan gaan we er met alle 100 % voor. Hopelijk tot bij de volgende wedstrijd.
B”
