
19 december speelden de B’s van MNenW tegen Harkema. Jesper en Eline waren ziek en konden daarom helaas niet meedoen. Gelukkig waren andere spelers bereid om mee te doen aan deze wedstrijd. Sommige waren de hele dag aan het werk geweest, hadden al een andere wedstrijd gespeeld en anderen hebben andere drukte gehad. Dit was het moment om de laatste energie te besteden aan de wedstrijd. MNenW was de sterkste ploeg, dit was vanaf het begin duidelijk, maar ondanks dat scoorde MNenW weinig. De schoten waren niet zuiver genoeg waardoor MNenW niet kon uitlopen. Net voor rust ging Thirza door haar enkel, zo gemotiveerd als zij altijd is wou zij doorspelen, maar de trainer heeft er voor gekozen om dit niet te doen. Gelukkig had Merle een vriendinnetje bij haar die na ”sociale druk” mee wou doen aan de wedstrijd. Ze deed het ontzettend goed en kreeg het steeds beter onder de knie. Een overwinning voor MNenW! In het nieuwe jaar gaan we weer verder… nu eerst aan de oliebollen. Groetjes!!






