B’s winnen met gemak van Harkema

19 december speelden de B’s van MNenW tegen Harkema. Jesper en Eline waren ziek en konden daarom helaas niet meedoen. Gelukkig waren andere spelers bereid om mee te doen aan deze wedstrijd. Sommige waren de hele dag aan het werk geweest, hadden al een andere wedstrijd gespeeld en anderen hebben andere drukte gehad. Dit was het moment om de laatste energie te besteden aan de wedstrijd. MNenW was de sterkste ploeg, dit was vanaf het begin duidelijk, maar ondanks dat scoorde MNenW weinig. De schoten waren niet zuiver genoeg waardoor MNenW niet kon uitlopen. Net voor rust ging Thirza door haar enkel, zo gemotiveerd als zij altijd is wou zij doorspelen, maar de trainer heeft er voor gekozen om dit niet te doen. Gelukkig had Merle een vriendinnetje bij haar die na ”sociale druk” mee wou doen aan de wedstrijd. Ze deed het ontzettend goed en kreeg het steeds beter onder de knie. Een overwinning voor MNenW! In het nieuwe jaar gaan we weer verder… nu eerst aan de oliebollen. Groetjes!!

 

12404548_790815674378700_929457120_n 12404157_790815731045361_310244001_n 12399084_790815644378703_431725319_n 12395383_790815687712032_2046696272_n 12395226_790815724378695_40637093_n 12395092_790815701045364_323009786_n