Flamingo’s tegen MNenW op 05-09-‘15
We moesten de middags om 4 uur spelen in Buitenpost. We hebben eerst ingespeeld en daarna een bespreking gehad. Toen kon de wedstrijd beginnen. De eerste helft ging niet goed. We hadden kansen, maar die gingen er niet in en in de eerste helft eindigden we met 6-2. We gaven in de verdediging te weinig druk waardoor de tegenstanders gemakkelijk konden scoren. Tijdens de pauze kregen we goed commentaar van Anna en ging het in het begin van de tweede helft al beter. We scoorden de ene goal naar de andere. De afronding was erg goed. We stonden na ongeveer 25 minuten spelen 7-9 voor, maar toen ging het mis. We maakten meerdere overtredingen waardoor we een aantal strafworpen tegen kregen, dit was erg jammer. De eindstand werd uiteindelijk 11-10 voor de Flamingo’s. De volgende keer gaan we winnen!
Ylse Verbeek MNenW A1
