Zaterdag 21 november moesten we korfballen tegen It Fean B1. De spelers die mee deden waren: Merle, Noami, Rixt, Ilse, Jesper, Michelle, Dyan, Inge en ik (Eline). Voor degenen die Michelle en Dyan niet kennen, het zijn vriendinnen van Merle en mij. Ze zitten allebei niet op korfbal, ze waren gevraagd omdat we te weinig spelers hadden en ze deden het beide ook nog super! De eerste helft speelde Michelle en de tweede helft speelde Dyan. De vakken waren Jesper, Ilse, Inge, ik (Eline) en het andere vak was Merle, Rixt, Noami, Michelle en Dyan. Het vak van mij begon in de aanval.
De wedstrijd is begonnen! In het begin van de wedstrijd scoorde Ilse een goal. Daarna kregen we een aantal doelpunten tegen. Later scoorde ik (Eline) nog een goal. Maar daarna kregen we weer veel goals tegen. In de pauze was de stand ongeveer 8-2. Na de pauze begonnen we weer met spelen, nu speelde Dyan in plaats van Michelle. We probeerden vaak goals te maken door bijvoorbeeld achter de korf uit te starten of door te lopen. Anna had ons gezegd dat we gewoon moesten schieten en niet moesten twijfelen omdat we allemaal een mooi schot hebben. We kregen alsnog veel goals tegen. Even later maakte ik (Eline) nog een goal, en daarna maakte Merle ook nog één. De eindstand werd uiteindelijk 4-15.
Groetjes,
Eline
