MNenW A1 – Waterpoort A1

MNenW A1 – Waterpoort A1

Waterpoort heeft gewonnen van DTL en de Flammingo’s. MNenW heeft gewonnen van DTL en verloren van de Flammingo’s.
Het beloofde een spannende wedstrijd te worden en dat werd het ook. De ploegen gingen redelijk gelijk op, maar bij Waterpoort verliep de afronding iets beter. De omstandigheden waren ook zwaar, want zoals jullie inmiddels allemaal wel weten speelt MNenW nu ook op een kleiner veld, zoals in de regels staat beschreven. Dit was in Sneek nog niet het geval. De wedstrijd kwam aan op de conditie, dit was vooral te zien in de tweede helft. Er moest hard gewerkt worden.

Ook zorgde het kunstveld voor een aantal grote schaafplekken op ieders benen. Het was een fysieke wedstrijd, maar wel een wedstrijd om met plezier naar te kijken.

De opdrachten die de A’s van de trainers krijgen werden goed uitgevoerd. Zoals het roepen van voor en achter werd erg goed toegepast tijdens de wedstrijd. Ook de uitstartbal werd volop benut en uit gescoord. Helaas was dit alles te weinig om de wedstrijd te winnen, want de einduitslag werd 12-7.

Zoals de coach van de tegenpartij aangaf zal het volgende week een spannende wedstrijd worden tegen de Waterpoort. Het zijn twee ploegen die aan elkaar gewaagd zijn en het elkaar moeilijk kunnen maken. Hopelijk pakken wij dan die 2 punten!12016511_750365061757095_79408295_n