Hallo ik ben Liam Oostendorp.
Ik zit sinds dit jaar op korfbal en dat vind ik heel leuk om te doen. Afgelopen zaterdag was ik pupil van de week, dat was erg leuk.
Ik mocht de score bijhouden. Na de wedstrijd gingen we ook heerlijk patat eten en heb ook een ijsje gekregen.
Leuke middag gehad.
Groetjes Liam!


