Pallas’08 A1 – MNenW A1
Vakken: Mirije, Jetze, Sijberen en Femke
Thirza, Ylse, Sito en Daan
Wissels: Rixt (Naomi was er de 2e helft pas).
Het was een fanatieke en zeer spannende wedstrijd. Ik kan wel zeggen wie de goals heeft gemaakt en wie er voor stond bij 3-4 maar zo’n goed geheugen heb ik eerlijkgezegd niet dus vertel ik gewoom hoe de wedstrijd mij vergaan is. Toen wij de eerste aanval hadden gehad, merkte ik wel dat ik al een beetje buitenadem was dus ik wist dat dit een goed team was. De dame die ik had, deed ook een keer mee.met de B’s dus ik wist hoe ze speelde. Ik vind zelf altijd hoe beter je tegenstander is hoe gemotiveerder je speelt. De standen liepen op 1-1, 2-1, 2-2, 2-3, 7-9, 9-9, 10-10 en het ging maar door. Thirza ging door haar enkel en Rixt kwam er in. 2e helft was Naomi gearriveerd maar moest nog even warmlopen dus, na 10 (????) minuten kwam Naomi er in voor mij. IK zat aan de kant en Pallas scoorde 11-12. Nog 2/3 minuten te gaan en hopen op 12-12. En dat is gelukt! Daar kwam Sito aan met een mooi afstandschot en we stonden weer gelijk. Helaas hebben we niet gewonnen maar ik vind dat MNenW A1 geweldig heeft gespeeld.
Femke Bijma
