Mnenw B1 dendert over de Harkema heen

Bij korfbal zijn een aantal aspecten van groot belang. Een daarvan is de wil om bepaalde handelingen uit te voeren, die tot resultaat moeten leiden. Het gaat om de instelling van de sporter tegenover zijn sport. De motivatie en doelstelling. Deze was voorafgaand aan de wedstrijd duidelijk. Er zou gewonnen moeten worden. Hierbij is een  positief denkpatroon van belang. Helaas, door de afgelopen wedstrijden is er minder zelfvertrouwen dan de seizoenen voorheen, maar dat wou niet zeggen dat deze wedstrijd al verloren was. Met een goede warming-up, die al bepaalt met wat voor doelstelling je je voorbereid op de wedstrijd begin MNenW.  De ene goal na de andere goal valt. Rixt heeft het op de heupen en vanaf 8 meter schiet zij zelfs raak. Je ziet een team, wij willen werken, wij willen winnen en gaan winnen. Van daar uit is een prachtig eindresultaat neergezet.

Merle Roorda:

We moesten vandaag tegen Harkema B1 het ene vak was: Sito, Eline, Ylse & Merle. En de andere was: Thirza, Inge, Jesper, Rixt. Het ging heel goed, er werd door ons veel geschoten en ook veel gescoord. Aan het einde van de eerste helft stond het 3-11 we moesten de tweede helft letten op de mensen die veel kansen hebben en we moesten rustiger gaan spelen want we stonden toch dik voor! De tweede helft ging ook wel goed! We hebben met 6-18 gewonnen!

12746531_819481338178800_421860171_n