MNenW MW1 speelt tegen Joure MW1
Op woensdagavond 10 februari moest het midweek naar Sint Nicolaasga voor een wedstrijd tegen Joure MW1. De thuiswedstrijd tegen Joure is helaas verloren met 7-12. Vandaag dus revanche!
De wedstrijd werd goed geopend door Ilse, die binnen 5 minuten 2 goals scoorde. De eerste helft was spannend, want we liepen gelijk op. Joure speelde voornamelijk met lange ballen en hadden veel doelpunten door afstandschoten. MNenW kon dit aardig bijhouden. In de pauze stond het 8-5 voor Joure. Na de pauze wouden de doelpunten niet meer zo goed vallen bij MNenW. Veel ballen schoten er helaas weer uit via de bovenkant van de korf. Bij Joure bleven de doelpunten vallen. Ondanks het verlies van 16-10, toch een leuke wedstrijd gespeeld.
Groetjes,
Baudien
