Wij, Femke, Naomi, Thirza en Mirije zijn gevraagd om spellen te organiseren voor de jeugd. Dit hebben we gedaan. Er werd geoefend om te gooien, een estafette en er is een wedstrijdje gespeeld. Er was ontzettend veel jeugd, wel 27 kinderen. Alle kinderen werden onderverdeeld in 6 groepen. Brecht en Sijbren hebben hier ook bij geholpen. Wij vonden het ontzettend leuk om deze middag mogelijk te maken. We hopen ook dat alle kinderen het leuk vonden. Na afloop was er een prijs uitreiking en ondertussen was er patat voor iedereen. Hopelijk tot snel! 
